sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

#17 Kysymyksiä!

Moikka !
Eli nyt oon ajatellut tehä tämmösen kyselyjutun, siis joka päivä vastaan yhteen kysymykseen ja kerron kyseisestä aiheesta jotain.
Onni-postauksia ei nyt tule kuin se 3kertaa viikossa, joten teen tämän jotta tulisi jotain luettavaa teille :)
 Tänään on siis ensimmäinen päivä ja pistän tähän nyt ensimmäisen kysymyksen vastauksen.
 
Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen

Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin taisi olla ihana shettistamma Symphatil Amanda. 
Amanda on ihana lehmänkirjava pullea poni, joka on nyt jo 18-vuotias.
Olin paljon alle eskari-ikäinen, kun näin Ampun ensimmäistä kertaa ja pääsinkin ratsastamaan.
Meidän perhetuttumme Tiina omistaa ponin ja se olikin meillä ikäänkuin ylläpidossa.  
Toisinsanoen me hoidimme ja liikutimme ponin ilmaiseksi, joten miksikäs sitä nyt sanoo. :D
Amanda asuu tällähetkellä Tiinan omalla tallilla Talli onnenpotkussa Klaukkalassa ja tekee tuntiponin hommia.
Ikävä ponia on suuri, mutta onneksi pääsen katsomaan Amandaa aina silloin kun mieli tekee.
Alla vielä pari kuvaa ponista <3




4 kommenttia:

  1. Hei kiva tää!(: ja ihana poni:3

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihana Amanda!❤ Oon välillä lukenut sun blogiasi, mutten oo ikinä vaan tienny, että oot ratsastellut ja hoidellut Amandaa:3�� Ite oon käyny nyt noin neljä vuotta Onnenpotkussa ja menin just pari päivää sitten viimeksi Amalla❤ Amanda on ihan mun lemppari! Oon muuten menny kerran Onnillakin, kun mentiin kaverini kanssa ratsastamaan Onnilla ja Cillalla. Onni on niin söpö ja ihana❤❤ Vuorkaan myös tällä hetkellä Jippoa, kunnes se muuttaa pois:(❤ Mutta sitten alan varmaan vuokraamaan Amaa tai sitten yhtä toista shettistä Onnenpotkusta:)❤

    VastaaPoista

Olethan asiallinen kommentoinnin suhteen, kiitos :)