maanantai 6. toukokuuta 2013

#2 Boring day


Moikkamoi, 
päätin nyt tulla kirjottelee tätä blogii tylsyyden vuoksi.
Jaa nyt kun ponilla on vapaapäivä niin kirjottelen omia kuulumisiani tänne. :D
Tänään en siis ollut tallilla, koska Onnilla vapaapäivä. 
Huomennakaan en pääse tallille, niin pyysin yhtä Susannaa sitten liikuttamaan ponin. :)

Olin ekaa päivää koulus 2viikon jälkee ! jes ..
Oli oikein mukava päivä. 8-15 heti maanantaina.
Nooh koulussa oli järkyttävä päänsärky kokoajan ja väsytti hirveesti.
Sit mul oli viel 2 rästikoetta, historiasta ja ruotsista. 
Menee varmaa molemmat kokeet todella hyvin ku en oo lukenu kumpaakaa taas.
 Ei toi koulunkäynti oo oikein mun ykkösjuttu.

No koulun jälkeen sitten kotona olin tässä tunnin ja istuin puhelin kädessä sohvalla, jipii.
Siinä 16 aikoihin iskä tuli töistä ja toi mulle 2uudet kengät jotka oltiin tilattu mulle netistä. 
Jeejee, kerranki jotain kivaa.
Ostin siis Björn borgin ja Adidaksen kengät. 
Pistän niistä kuvat tähän alle :)
Kokeiltuani kengät menin nukkumaan. Yllätys.
Piti mennä tallille Sannan (serkun) kanssa liikuttamaan Kassu, mutta ei ollut ketään kotona kuka ois voinu viedä mut Sannalle.
Mulla on tapana nukkua päivällä muutama tunti ja illalla valvoa sitten taas myöhään. 
Huono unirytmi, kyllä.
 Täytyis yrittää vähä parantaa sitäki. 

Eipä mulla kai tässä muuta oikeen ollu tälläkertaa.. 
Huomenna suunnitelmissa olis olla Lauran kanssa, mutta kirjottelen lisää sitten huomenna :)

Hyvää yötä kaikille :3

 https://www.youtube.com/watch?v=qE8Xj_qVdak

Toi biisi on jotenki hauska, siit tulee jotenki hyvä fiilis :D
en saanu tota tähä sillee hienosti :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olethan asiallinen kommentoinnin suhteen, kiitos :)